جامع ترین وبلاگ پرورش اندام

انفجار بازو با فلکس لوئیس

مهدی
جامع ترین وبلاگ پرورش اندام

انفجار بازو با فلکس لوئیس

انفجار بازو با فلکس لوئیس

منبع»ادکوان

 

انفجار بازو با فلکس لوئیس

 

انفجار بازو با فلکس لوئیس

 

اگر رقابت های حرفه ای دسته ۲۱۲ پوند را دنبال می کنید حتما می دانید آخرین رقابل المپیا در این دسته بسیار سخت و نزدیک بود و طی آن فلکس لوئیس بهتر از همیشه دیوید هنری با بدنی کامل و ادوارد کوریا با بدنی به سختی گرانیت روی صحنه ظاهر شدند و حضور این سه مرد یک رقابت سطح بالا را رقم زد و سرانجام فلکس لوئیس توانست به آرزوی دیرینه خود یعنی کسب قهرمانی مسترالمپیا در دسته ۲۱۲ پوند دست یابد

 

 

 


موضوعات مرتبط: اموزش تمرینات بدنسازیافزایش قدرتبهترین ها برای افزایش حجمتقویت عضلات بازو و ساعداصول بدنسازیبرنامه بدنسازیبازو
برچسب‌ها: فلکس لوئیسانفجار بازوبازو انفجاربازو با فلکس لوئیس

ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 22 خرداد 1395 | 19:27 | نویسنده : مهدی |

انفجار عضلات بازو با گانتر شیلرکمپ

انفجار عضلات بازو با گانتر شیلرکمپ

منبع»ادکوان

انفجار عضلات بازو با گانتر شیلرکمپ
گانترشیلر کمپ ازبدنسازانی است که یکی از بهترین عضلات جلو بازو را دربین حرفه ای ها دارا است و توانسته با راهنمایی های چارلز گلاس پیشرفت زیادی درعضلات بازویش ایجاد کند ودرنتیجه تناسب بالایی دربازوهایش بوجود اورد در ادامه شاهد مصاحبه ای با او در مورد تمرینات بازو خواهید بود.

تکنیک های گانتر شیلر کمپ برای ساختن بازو


موضوعات مرتبط: اموزش تمرینات بدنسازیتقویت عضلات بازو و ساعدبرنامه بدنسازیبازو
برچسب‌ها: گانترشیلرکمپگانتر شیلرکمپانفجار عضلات انفجار عضلات بازوعضلات بازو عضلات بازو با گانتر شیلرکمپ

ادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 16 خرداد 1395 | 19:14 | نویسنده : مهدی |

چربی سوزی آهسته و پیوسته

چربی سوزی آهسته و پیوسته

منبع:ادکاون

چربی سوزی آهسته و پیوسته
همه ما داستان معروف لاک پشت و خرگوش را شنیده ایم این طور نیست ؟!
داستان همان مسابقه ای که بین خرگوش تیز پا و لاک پشت کند برگزار می شود اگر یادتان باشد نتیجه اخلاقی داستان این بود که کسانی که کارهایشان را آهسته و پیوسته انجام می دهند موفقیت بیشتری نسبت به افراد عجول و بی دقت کسب می کنند .

چربی سوزی آهسته و پیوسته

در حالی که این داستان مورد خیلی ما صدق می کند اما یکی از مهم ترین مصداق های آن همین بحث رژیم غذایی و کاهش وزن است .
البته زمانی که صحبت از کاهش وزن به میان می آید اکثر افراد دوست دارند تا خرگوش این مسابقه باشند هر چه زودتر از شر چربی های زائد خلاص شوند بهتر است ! با این حال روش لاکپشت همیشه بهتر جواب می دهد می پرسید چرا ؟ باز هم به یک ضرب المثل قدیمی مراجعه کنید : رهرو آن است که آهسته و پیوسته روز!


موضوعات مرتبط: اموزش تمرینات بدنسازیچربی سوزی و عضله سازیاصول بدنسازیبرنامه بدنسازیچربی سوزی و عضله سازی
برچسب‌ها: چربی سوزی آهسته چربی سوزی آهسته و پیوسته

ادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 16 خرداد 1395 | 19:13 | نویسنده : مهدی |

تمرین اختصاصی بازو

تمرین اختصاصی بازو

منبع:ادکوان

تمرین اختصاصی بازو
تمرین اختصاصی بازو برای بدنسازان سطح متوسط

تمرین اختصاصی بازو


موضوعات مرتبط: اموزش تمرینات بدنسازیتقویت عضلات بازو و ساعداصول بدنسازیقواعد تمرینبرنامه بدنسازی

ادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 16 خرداد 1395 | 19:10 | نویسنده : مهدی |

تاريخ : یک شنبه 12 ارديبهشت 1395 | 23:17 | نویسنده : مهدی |

تاريخ : یک شنبه 12 ارديبهشت 1395 | 23:9 | نویسنده : مهدی |

ناليز تمرين (دراز و نشست)

ناليز تمرين (دراز و نشست)

✅نحوه انجام حرکت

☑️پاهای خود را زیر پد قلاب کنید و با بالاتنه صاف روی میز شیب دار بنشینید. بالاتنه خود را به طرف عقب پایین آورده تا تقریباً موازی با زمین قرار گیرید.
با خم کردن بالاتنه به سمت جلو به حالت عمودی خود برگردید .

✅عضله های درگیر :
☑️اصلی : عضله راست شکمی
☑️کمکی : عضله چهار سر ران ، عضله های تا کننده لگن

✅وضعیت دست :
☑️شما می توانید دستان خود را در قسمت پایینی پشت خود به هم قلاب کنید ، یا آنها را در جلو سینه به طور ضربدری نگهدارید ، یا آنها را در پشت سر خود به هم قفل نمایید . اگر موقعیت دست ها از قسمت پایین پشت به جلو سینه و بعد به سر تغییر کند مقاومت افزایش می یابد .

✅وضعیت پا :
☑️پاهای خود را زیر پد غلطک همانند یک تکیه گاه ثابت نگهدارید .

✅وضعیت بدن :
☑️برای کاهش فشار روی قسمت پایین پشت خود ( کمر ) زانوها را خم کنید .

✅دامنه حرکت :
☑️در حالت نشسته بالاتنه باید به طور عمودی قائم و راست باشد و شکم باید تقریباً با ران ها در تماس باشد . بالاتنه خود را تا وقتی که موازی با زمین قرار گیرد به اندازه تقریباً ۳/۴ مسیر پایین آورید. خیلی زیاد به عصب خم نشوید ، چون که کشش از عضله های شکمی برداشته می شود و فشار به قسمت پایین پشت ( کمر ) شما وارد می شود .

✅مسیر حرکت :
☑️با زیاد کردن زاویه شیب میز ، تمرین را سخت تر می سازد .

✅مقاومت :
☑️با زیاد کردن زاویه شیب میز یا نگه داشتن یک وزنه روی سینه خود مقاومت بیشتر می شود.

✅تمرین های مشابه

☑️دراز و نشست روی زمین :
شما می توانید در حالی که روی زمین نشسته اید و زانوهای خود را خم نموده اید و کف پاهای خود را روی زمین محکم نگه داشته اید این تمرین را انجام دهید .

✅نگاه آسیب شناسی :

☑️ستون مهره ها از مهره ها و دیسک بین آنها تشکیل شده است که هر مهره با مهره های مجاور خود از طریق مفاصلی به نام مفاصل فاست ، مفصل می شود . مهمترین وظیفه دیسک ها مقاومت در مقابل نیروهای فشاری است . در سنین جوانی میزان آب موجود در دیسک ها بیشتر بوده و بنابراین فعالیت های نادرست و یا اعمال نیروی نادرست ممکن است منجر به پارگی دیسک شود .

یکی از مکانیزم های آسیب دیسک انجام فعالیت های توام با خم شدن به جلو و چرخش می باشد . تمریناتی از قبیل دراز و نشست در زمانی که درگیری مفاصل فاست را داشته باشیم ، همچنین در تنگی کانال نخاع ، آرتروز جسم مهره و سرخوردگی مهره به جلو تمرین های مناسبی هستند چرا که خم شدن به جلو باعث باز شدن فضای سوراخ بین مهره ها و کاهش فشار روی مفاصل فاست در ناحیه کمری می شود . البته در موارد عدم سلامت و بیماری تجویز تمرینات باید در فاز مناسب و توسط فیزیوتراپیست صورت گیرد و در صورت سلامت نیز روش انجام حرکت باید صحیح بوده و فشار روی عضله متناسب با توانایی ورزشکار باشد . از طرفی از انجام این تمرینات در فاز حاد کمر دردها باید اجتناب کرد چرا که در این مرحله انقباضات عضله های شکمی و عضله های اطراف ستون مهره فشار داخل دیسک افزایش می دهند . همچنین زمانی که درد و اسپاسم ( سفتی عضلانی ) در ناحیه کمر احساس می شود باید این تمرینات قطع شده و با استراحت و در صورت عدم تغییر وضعیت با استراحت با انجام فیزیوتراپی و تمرینات درمانی مناسب زیر نظر فیزیوتراپیست به رفع مشکل پرداخت و پس از طی این دوره زیر نظر مربی مجرب و آگاه به طور تدریجی به شروع تمرینات پرداخت و به تدریج به سطح آمادگی مناسب رسید .


موضوعات مرتبط: اموزش تمرینات بدنسازیتقویت عضلات کمرتقویت عضله پهلوچربی سوزی و عضله سازی

تاريخ : یک شنبه 12 ارديبهشت 1395 | 23:7 | نویسنده : مهدی |

داستان سرشانه های آرنولد شوارتزنگر

داستان سرشانه های آرنولد شوارتزنگر 

منبع:ادکوان

داستان سرشانه های آرنولد شوارتزنگر
اسطوره اتریشی از دوران حضور در عرصه های مختلف ورزشی القاب و نام های بسیاری را با خود یدک کشیده است از درخت بلوط گرفته تا اتریشی قدرتمند همه و همه نام هایی هستند که به درستی این بدنسازی برجسته را توصیف می کنند او از جمله ورزشکارانی است که توصیه های او همواره راهگشای بدنسازان بوده و به راحتی می توان به کمک آنها پله های موفقیت را طی کرد اگر چه این بدنساز مطرح همیشه به واسطه عضلات برتر سینه و بازو مشهور بوده است اما سرشانه های قدرتمند او نیز یکی از بهترین جفت سرشانه های دنیای بدنسازی می باشد در ادامه این مطلب زیر و روی تمریمنات سرشانه و کلید رشد این عضلات را از زبان آرنولد خواهیم شنید .

 داستان سرشانه های آرنولد شوارتزنگر


موضوعات مرتبط: اموزش تمرینات بدنسازیتفاوت تمرین دمبل هاتر و دستگاهاصول بدنسازیقواعد تمرین
برچسب‌ها: سرشانه های آرنولدآرنولد شوارتزنگر داستان سرشانهداستان سرشانه های آرنولد شوارتزنگر سرشانه های آرنولد شوارتزنگر

ادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 12 ارديبهشت 1395 | 22:55 | نویسنده : مهدی |

پاسخ قاطع به عدم رشد

پاسخ قاطع به عدم رشد

منبع:ادکوان

پاسخ قاطع به عدم رشد
به طور کلی دیدگاه های مختلفی در طول دوران شکوفایی بدنسازی ظهور کرده و هر یک به نوعی مضرات و فوایدی برای بدنسازان به همراه داشته است در گذشته های نه چندان دور تمرین کردن اساسی ترین بخش دنیای بدنسازی به حساب می آمد اما این روز ها برای همه حرفه ای ها و مبتدی مسجل شده است که تمرین تنها رکن پیشرفت نیست و می تواند با سرمایه گذاری روی دیگر موارد به پیشرفت خوبی دست یافت.

پاسخ قاطع به عدم رشد

این روز ها کمتر بدنسازی پیدا می شود که تصور کند فقط با گذراندن ساعت ها وقت در باشگاه و شلاق زدن عضلات با وزنه های متعدد می توان عضلات حجیم و خوش فرمی ساخت تمرینات زیاد به مرور زمان شما را تمرین زده می کند و آرام آرام قدرت عضلانی شما را کاهش می دهند.


موضوعات مرتبط: اموزش تمرینات بدنسازی

ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 11 ارديبهشت 1395 | 23:22 | نویسنده : مهدی |

برنامه ویژه هشت هفته ای زیر بغل

برنامه ویژه هشت هفته ای زیر بغل

منبع»ادکوام

برنامه ویژه هشت هفته ای زیر بغل
آیا دیدن تصاویری از عضلات پشت لی هنی ,رونی کولمن, دوریان یتس و … شما را به وجد می آورد ؟ آیا شما هم دوست دارد عضلات پشت خود را در حدی توسعه دهید که دیگران شما را تحسین کنند ؟ در ۸ هفته چه می شود کرد ؟
به طور حتم نمی شود که از صفر به ۱۰۰ رسید و مسلم است که طی ۲ ماه نمی شود از یک بدن عادی زیر بغل های رونی کولمن ساخت رونی سالهای سال تمرینات سخت و دشواری را انجام داد تا به سطح اول مسترالمپیا رسید
اما با اختصاصی کردن تمرین می توانید در کوتاه مدت پیشرفت قابل توجهی حاصل کنید

برنامه ویژه هشت هفته ای زیر بغل

نکته مهم این است که با تمرین درست آنچه در این مقاله می آموزید می توانید در مسیر پرورش دادن عضلات زیر بغل قرار بگیرید که شایستگی قهرمانی را دارد خیلی از بدنسازان از تمرین درست روی عضلات پشت عاجز هستید و نمی توانند با شدت کافی روی این عضلات کار کنند در نتیجه به توسعه ای عادی می رسند
چنانچه قصد دارید عضلات پشت را به توسعه ای خاص و مثال زدنی برسانید لازم است که این مقاله را به دقت بخوانید .


موضوعات مرتبط: اموزش تمرینات بدنسازیچربی سوزی و عضله سازینکات برای بدنسازان مبتدیبرنامه بدنسازی

ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 11 ارديبهشت 1395 | 23:30 | نویسنده : مهدی |

همراه با گاسپاری در تمرینات مسابقات مسترالمپیا

همراه با گاسپاری در تمرینات مسابقات مسترالمپیا

منبع:ادکوان

همراه با گاسپاری در تمرینات مسابقات مسترالمپیا

اگر بخواهیم قیاس کنیم او هم مثل ناصر الصونباتی, فلکس ویلر, شان ری, لی لابرادا ,کوین لورون و خیلی های دیگر فقط یک پله از قهرمان دوران خود عقب بوده و همیشه نفر دوم می شد
گاسپاری که مدت زیادی یار تمرینی لی هنی و شاگردش بود در خیلی از مسابقات بعد از لی هنی دوم می شد این حالت امروز بین فیل هیث و کای گرین رخ داده است
گاسپاری به واسطه ژنتیکی که داشت امکان ساختن سایزهای عضلانی بزرگ را در خودش نمی دید بنابراین تمرکز خود را روی ارائه بدنی پرجزئیات و کات قرار داده بود او که امروز یکی از مشهورترین شرکت های مکمل سازی دنیا را مدیریت می کند در این مقاله از شیوه تمرینات خود در زمان مسابقات مسترالمپیا می گوید .


موضوعات مرتبط: اموزش تمرینات بدنسازیافزایش قدرتبرنامه بدنسازی

ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 11 ارديبهشت 1395 | 23:30 | نویسنده : مهدی |

تمرین پا به توصیه هیده تادا یاماگیشی

تمرین پا به توصیه هیده تادا یاماگیشی

منبع:ادکوان

تمرین پا به توصیه هیده تادا یاماگیشی
چنانچه در رده مبتدی هستید یا اینکه تنها تمرین می کنید می توانید از این برنامه تمرین متکی به دستگاه ها برای پاها استفاده کنید توصیه هیده تادا یاماگیشی است علاوه بر برنامه ای که او پیشنهاد می دهد در مورد برخی حرکات تمرینی را نکات آموزنده ای را بیان می کند

هیده تادا یاماگیشی

حرکات اسکوات با اسمیت و اسکوات وزنه آزاد از لحاظ ظاهری خیلی مشابه هم هستند اما اجرای هر کدام نیاز به تکنیک های کاملا متفاوتی دارد
اسکوات وزنه آزاد شما را وادار می کند که تعادل وزنه را در طول انجام حرکت حفظ کنید و اجازه حرکات طبیعی تر را می دهد با دستگاه اسمیت حرکت اسکوات نیاز به حفظ تعادل وزنه ندارد چرا که تعادل توسط دستگاه حفظ می شود با اسمیت فقط باید وزنه را به طرف بالا پرس کنید و پس از آن پائین بروید به مبتدی ها نیز توصیه می کنم که اول اسکوات وزنه آزاد را یاد بگیرند و برای این کار اگر لازم بود فقط از میله هالتر خالی استفاده کنند.
پس از یادگیری اسکوات وزنه آزاد می توانید اسکوات با اسمیت را هم به عنوان حرکت مکمل یاد بگیرید اما به اعتقاد من هر بدنساز اول باید فرم درست حرکات آزاد را بیاموزد.


موضوعات مرتبط: اموزش تمرینات بدنسازیتقویت عضلات پابرنامه بدنسازی

ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 11 ارديبهشت 1395 | 23:25 | نویسنده : مهدی |

رفع اتهام از بدنسازی در اذهان عمومی

رفع اتهام از بدنسازی در اذهان عمومی

منبع»ادکوان

رفع اتهام از بدنسازی در اذهان عمومی
بدنسازی و افرادی که با وزنه سر و کار دارند بهتر می دانند که تمرینات با وزنه چه مقدار در ارتقا کیفیت زندگی آنها موثر بوده است
افزایش قدرت و خوش هیکل به نظر رسیدن از تاثیرات عینی بدنسازی است البته اینها بخش کوچکی از تاثیرات مثبت این ورزش هستند
بدنسازی باعث افزایش اعتماد به نفس پر انرژی و فعال بودن و احساس خوبی که فرد نسبت به خود پیدا می کند می شود

رفع اتهام از بدنسازی در اذهان عمومی

اگر این موارد را تجربه کرده اید پس با من هم عقیده هستید که بدنسازی فقط بزرگ کردن عضلات نیست و دستاورد های بسیار مهمی می تواند در زندگی داشته باشد
البته شایعات و حرف و حدیث های زیادی پیرامون این ورزش وجود دارد که این ورزش را از نظر دیگران به ورزشی نه چندان جذاب تبدیل کرده است البته ناگفته نماند که این ورزش طرفداران پر و پا قرص خودش را دارد .
اگر قادر باشید این برداشت های ناصحیح را به صورت منطقی پاسخ دهید آن موقع است که ذهنیت منفی دیگران را به این ورزش می شود تغییر داد در ذیل چند مورد از موارد و برداشت های غلط که به بدنسازی نسبت داده شده است را برایتان آورده ایم.


موضوعات مرتبط: اموزش تمرینات بدنسازیسایر موضوعات

ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 11 ارديبهشت 1395 | 23:22 | نویسنده : مهدی |

۶ حرکت برای تمرین عضلات جلوبازو

۶ حرکت برای تمرین عضلات جلوبازو

11

تک اندام : رشد عضلات جلو بازو ممکن جزو سخت ترین عضلات باشد و همیشه فرم دادن به این عضلات کار آسان و راحتی نباشد, برای افزایش رشد جلوبازو کافیست تمرینات متنوعی را امتحان کنید.


موضوعات مرتبط: اموزش تمرینات بدنسازیتقویت عضلات بازو و ساعدبرنامه بدنسازیبرنامه حجمیبازوآموزش حرکات تصویریجلو و پشت بازو و سائد
برچسب‌ها: افزایش حجم جلو بازو تمرینات جلو بازو جلو بازو دمبل ایستاده جلو بازو دمبل تمرکزی جلو بازو دمبل میز بالاسینه جلو بازو دمبل نشسته تک دست جلو بازو هالتر ایستاده جلوبازو جلوبازو سیمکش تک دست حرکات تمرینی جلو بازو

ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 11 ارديبهشت 1395 | 23:12 | نویسنده : مهدی |

تمرینات پا شان ری

تمرینات پا شان ری

منبع:ادکاون

تمرینات پا با شان ری

تمرینات پا شان ری


موضوعات مرتبط: اموزش تمرینات بدنسازیتقویت عضلات پابرنامه بدنسازی

ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 20 فروردين 1395 | 20:49 | نویسنده : مهدی |

راهکارهای برای ایجاد انگیزه بیشتر برای تمرین کردن

راهکارهای برای ایجاد انگیزه بیشتر برای تمرین کردن

منبع:ادکوان

راهکارهای برای ایجاد انگیزه بیشتر برای تمرین کردن

راهکارهای برای ایجاد انگیزه بیشتر برای تمرین کردن


موضوعات مرتبط: اموزش تمرینات بدنسازی

ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 20 فروردين 1395 | 20:49 | نویسنده : مهدی |

چند نکته کلیدی برای تناسب اندام

چند نکته کلیدی برای تناسب اندام

منبع:ادکوان

چند نکته کلیدی برای تناسب اندام

چند نکته کلیدی برای تناسب اندام


موضوعات مرتبط: اموزش تمرینات بدنسازینکات برای بدنسازان مبتدیهفت نکته برای تمرین عالی

ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 20 فروردين 1395 | 20:49 | نویسنده : مهدی |

تمرین سینه با کای گرین

تمرین سینه با کای گرین

منبع:ادکوان

تمرین سینه با کای گرین
بدن انسان ها از لحاظ ژنتیک درصد مواد تشکیل دهنده بدن ترکیب فیبرهای عضلانی و توانایی فیزیکی از فردی به فرد دیگر متفاوت است اما این حقیقت که همه ما نسبت به استرس فیزیکی ناشی از تمرینات واکنش نشان می دهیم یک نقطه اشتراک برای همه بدن هاست
اینکه نوع استرس چگونه باشد هم مهم است اگر همیشه با یک نوع استرس تمرین کنید در نهایت به آن مدل عادت می کنید و پیشرفت تان کند می شود برای اعمال استرس جدید روی عضله سینه طرحی نو برای تان تدارک دیده ایم

تمرین سینه با کای گرین


موضوعات مرتبط: اموزش تمرینات بدنسازیتضویت عضله قفسه سینه

ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 20 فروردين 1395 | 20:47 | نویسنده : مهدی |

۶ دستور مهم برای رشد در پرورش اندام

۶ دستور مهم برای رشد در پرورش اندام

منبع:ادکوان

۶ دستور مهم برای رشد در پرورش اندام

6 دستور مهم برای رشد در پرورش اندام


موضوعات مرتبط: آمادگی جسمانیاموزش تمرینات بدنسازیتفاوت تمرین دمبل هاتر و دستگاههفت نکته برای تمرین عالیاصول بدنسازیقواعد تمرین

ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 20 فروردين 1395 | 20:47 | نویسنده : مهدی |

پیش به سوی عضلات تفکیک شده

پیش به سوی عضلات تفکیک شده

منبع:ادکوان

پیش به سوی عضلات تفکیک شده

پیش به سوی عضلات تفکیک شده


موضوعات مرتبط: آمادگی جسمانیاموزش تمرینات بدنسازیبهترین ها برای افزایش حجمبهترین زمان چربی سوزی

ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 20 فروردين 1395 | 20:47 | نویسنده : مهدی |

اثرات غیر فیزیکی تمرینات با وزنه

اثرات غیر فیزیکی تمرینات با وزنه

منبع:ادکوان

اثرات غیر فیزیکی تمرینات با وزنه
به طور حتم شمایی که مطالب سایت ادکوان را مطالعه می کنید تجربه تمرینات با وزنه را داشته و دارید و به خوبی آگاه هستید که بعد از یک جلسه تمرین وزنه چه حس خوبی در بدن ایجاد می شود تمرین با وزنه باعث ایجاد اعتماد به نفس بیشتر می شود و این خودش دلیلی است برای مردان ریز جثه ای که برای بزرگتر شدن عضلات خود در باشگاه ها عضو می شوند .

اثرات غیر فیزیکی تمرینات با وزنه


موضوعات مرتبط: اموزش تمرینات بدنسازیتفاوت تمرین دمبل هاتر و دستگاه

ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 20 فروردين 1395 | 20:47 | نویسنده : مهدی |

تمرین سینه با یبل ویلمور

تمرین سینه با یبل ویلمور

منبع:ادکوان

تمرین سینه بایبل ویلمور
یادم می آید سالهای پیش تقریبا ۱۶سال پیش با احتساب اینکه حالا من ۳۱ سال سن دارم مجله فلکس ستونی داشت برای معرفی بدنسازی جوان و نوجوان و عکسی از من درشماره ماه ژوئن ۱۹۹۱ درحال اجرای فیگورکول چاپ شد درآن عکس بنظر می امد من یک جفت عضله سینه هستم باشکمی خوب وبازوهایی کوچک.

 تمرین سینه با یبل ویلمور


موضوعات مرتبط: اموزش تمرینات بدنسازیتضویت عضله قفسه سینه

ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 21 اسفند 1394 | 21:27 | نویسنده : مهدی |

۸ روش مطمئن در افزایش قدرت بدن

۸ روش مطمئن در افزایش قدرت بدن

منبع:ادکوان

قدرت پایه تمام فعالیت‌های روزمره ما چه ورزشی و چه غیر ورزشی می‌باشد.شما برای انجام هر کاری نیازمند توان و قدرت هستید.

۸ روش مطمئن در افزایش قدرت بدن


موضوعات مرتبط: اموزش تمرینات بدنسازیهفت نکته برای تمرین عالی

ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 21 اسفند 1394 | 21:27 | نویسنده : مهدی |

اسکوات برای افزایش قدرت

اسکوات برای افزایش قدرت

منبع:ادکوان

اسکوات برای افزایش قدرت
پیشرفت قدرتی درحرکت اسکوات روی تمام دیگرحرکات تمرینی تاثیرمی گذارد این تنها حرکتی است که به صورت ضمانت شده شما را قوی ترمی کند آیا در حرکت پرس سینه به بن بست رشد رسیده اید اسکوات را به برنامه های خود اضافه کنید تا در کوتاه ترین زمان در پرس پیشرفت کنید اگرمی خواهید سریع تربروید یا پرش بلندتری داشته باشید کافی است هالتری روی کول خود قراردهید و اسکوات کنید.

اسکوات برای افزایش قدرت


موضوعات مرتبط: اموزش تمرینات بدنسازی

ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 21 اسفند 1394 | 21:18 | نویسنده : مهدی |

راهنمای افزایش سایز با اسکوات

راهنمای افزایش سایز با اسکوات

منبع:ادکوان

راهنمای افزایش سایز با اسکوات
هر چیزی که در مورد اسکوات میگویند درست است و در این حرکت گفته و شنیده های زیادی موجود است.میگویند که اسکوات سلطان همه حرکات تمرینی است. وقتی که قدرتان در این حرکت اضافه میشود میگویند که قدرت در تمام حرکات تمرین بیشتر خواهد شد.

راهنمای افزایش سایز با اسکوات


موضوعات مرتبط: اموزش تمرینات بدنسازیافزایش قدرت

ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 21 اسفند 1394 | 21:18 | نویسنده : مهدی |

نگاهی به سیستم تمرینی هرمی

تاريخ : جمعه 21 اسفند 1394 | 21:19 | نویسنده : مهدی |

برنامه تمرینی پشت بازوی فلکس ویلر

برنامه تمرینی پشت بازوی فلکس ویلر

منبع:ادکوان

برنامه تمرینی پشت بازوی فلکس ویلر
تصور ما از تمرین قهرمانان همیشه یک سری برنامه مخفی و اسرار آمیز است که با برنامه های ما تفاوت دارد اما آیا واقعا آنها حرکاتی عجیب و غریب را در برنامه های خود اجرا می کنند ؟ پاسخ سوال خیر است
قهرمانان هم درست مثل بقیه تمرین می کنند و با همان حرکات.

فلکس ویلر


موضوعات مرتبط: اموزش تمرینات بدنسازیتقویت عضلات بازو و ساعدبرنامه بدنسازیبرنامه حجمیبازو
برچسب‌ها: برنامه تمرینیبرنامه تمرینی پشت بازوپشت بازو فلکس ویلرپشت بازوی فلکس ویلربرنامه تمرینی فلکس ویلر

ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 21 اسفند 1394 | 21:19 | نویسنده : مهدی |

سیستم غریزی با کوترل

سیستم غریزی با کوترل

منبع:ادکاون

سیستم غریزی با کوترل
شاید تا به حال تعبیری به این زیبایی از تمرینات غریزی جایی نخوانده یا نشنیده باشید پورترکوترل که از ستارگان پرفروغ بدنسازی حرفه ای دهه ۹۰ میلاری بود که قهرمان شب قهرمانان سال ۱۹۹۳ شد
در این مقاله کوترل تعبیر جدیدیی از تمرینات غریزی ارائه می دهد شاید فکر کنید تمرین غریزی یعنی هر چه پیش آید خوش آید ! اما حقیقت چیز دیگری است و شاید بتوان آن را یکی از شدیدترین روش های تمرین لقب داد
اینجا می آموزید که درد در حین تمرین را چگونه تعبیر کنید.

 سیستم غریزی


موضوعات مرتبط: اموزش تمرینات بدنسازیافزایش قدرت
برچسب‌ها: سیستم غریزی

ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 21 اسفند 1394 | 21:8 | نویسنده : مهدی |

تمرین جلو باز با دوریان یتس

تمرین جلو باز با دوریان یتس

منبع:ادکاون

جلو بازو عضله ای دوست داشتنی است که خیلی ها به عشق پرورش دادن آن در تمرین افراط می کنند وقتی که تمرین جلو بازوی دوریان یتس را بررسی کنید شاید متعجب شوید که او علی رغم خیلی از هم رده های خود تمرین بسیار بسیار کمی برای این عضله انجام می دهد عقاید یتس در تمرین با خیلی ها فرق می کند و به عبارتی راه خودش را دارد

تمرین جلو باز با دوریان یتس   است.


موضوعات مرتبط: اموزش تمرینات بدنسازیتقویت عضلات بازو و ساعد

ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 21 اسفند 1394 | 21:9 | نویسنده : مهدی |

دانستنی های بدنسازی

دانستنی های بدنسازی

منبع:ادکوان

با اینکه در اکثر تحقیقات علمی از دانشجویان یا ورزشکاران معمولی و در رده های مبتدی و متوسط برای انجام آزمایشات استفاده می شود و شاید خیلی ها عدم حضور ورزکشاران حرفه ای در این آزمایشات را دلیل بر ناکارآمد بودن نتایج تحقیقات در سطح بالا می دانند

دانستنی های بدنسازی


موضوعات مرتبط: اموزش تمرینات بدنسازینکات برای بدنسازان مبتدیهفت نکته برای تمرین عالیاصول بدنسازیقواعد تمرین
برچسب‌ها: دانستنی های بدنسازیبدنسازیدانستنی

ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 21 اسفند 1394 | 21:9 | نویسنده : مهدی |

رمز گشایی از اسرار حرفه ای ها

رمز گشایی از اسرار حرفه ای ها

منبع:ادکوان

رمز گشایی از اسرار حرفه ای ها

تکرارهای فوق آهسته برای پشت بازوها

دنیس جیمز
وقتی که در تمریناتم روشی جواب نمیداد و یا اینکه به توقف رشد میرسم همیشه سراغ روش تکرارهای فوق آهسته میروم.درباره سرعت بسیار کم حرف میزنم مثل ۵الی۱۰ثانیه بخش مثبت و ۵ الی ۱۰ ثانیه بخش منفی حرکت.در این روش وزنه کاربردی در حد ۳۰الی۵۰ درصد از وزنه های معمول است.بنابراین روش را محدود به یک حرکت از برنامه کنید بلکه میتوانید آنرا برای همه حرکات استفاده کنید.انجام هر ست زمان بیشتری نسبت به وقت معمول میگیرد اما تضمین میکنم که یک ست از این روش معادل ۵الی۶ ست از روش عادی است.

دنیس جیمز


موضوعات مرتبط: اموزش تمرینات بدنسازیافزایش قدرتبهترین ها برای افزایش حجمنکات برای بدنسازان مبتدیهفت نکته برای تمرین عالی
برچسب‌ها: اسرار حرفه ای هارمز گشاییرمز گشایی از اسرار بدنسازیاسرار بدنسازی

ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 21 اسفند 1394 | 21:9 | نویسنده : مهدی |

برنامه تمام کابل برای پشت بازوها

برنامه تمام کابل برای پشت بازوها

منبع:ادکوان

برنامه تمام کابل برای پشت بازوها
وقتی که از تمام حرکات وزنه آزاد پشت بازو خسته شده اید یا بنابر هر دلیلی مثل آسیب آرنج نمیتوانید از هالتر و دمبل برای پشت بازو استفاده کنید این برنامه برایتان مناسب است.
برنامه ای که تمام حرکات آن با کابل اجرا میشود و ما اسم آنرا گذاشته ایم برنامه تمام کابل پشت بازو.

برنامه تمام کابل برای پشت بازوها


موضوعات مرتبط: اموزش تمرینات بدنسازیتقویت عضلات بازو و ساعد

ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 7 اسفند 1394 | 22:30 | نویسنده : مهدی |

دوره پاکسازی بدن از استروئید ها

دوره پاکسازی بدن از استروئید ها

منبع:ادکون

یکی‌ از سوالاتی که به وفور پرسیده میشود این است که چگونه باید در دوره پاکسازی بدن از استروئید‌ها (PCT) از نولوادکس، کلامید و (HCG ) استفاده کرد.

دوره پاکسازی بدن از استروئید ها


موضوعات مرتبط: اموزش تمرینات بدنسازیرژیمکاهش وزن

ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 7 اسفند 1394 | 22:26 | نویسنده : مهدی |

پرورش قدرت با جانی جکسون

منبع:ادکاون

پرورش قدرت با جانی جکسون
او را به عنوان یکی از قوی ترین بدنسازان جهان می شناسید و بارها و بارها مقالات مختلف او را خوانده اید از معدود بدنسازان حرفه ای موفقی است که همزمان در مسابقات پ. شرکت می کرد
جانی جکسون را نمی شود از تمرینات سخت و وزنه های سنگین جدا کرد درباره موضوع تمرینات با هدف افزایش قدرت جانی توصیه ای خوبی انجام داده است که از نظرتان می گذرد.
مکث انقباض برای قدرت

پرورش قدرت با جانی جکسون


موضوعات مرتبط: اموزش تمرینات بدنسازیافزایش قدرت
برچسب‌ها: پرورش قدرتجانی جکسونقوی ترین بدنسازان جهانبدنسازان حرفه ایمسابقات پاورلیفتینگاورلیفتینگ و بدنسازی

ادامه مطلب
تاريخ : دو شنبه 3 اسفند 1394 | 21:51 | نویسنده : مهدی |

کابل ها برای حجم نیستند

کابل ها برای حجم نیستند

منبع:ادکوان

کابل ها برای حجم نیستند
حرکات با کابل بخشی از تمرینات بدنسازی هستند که جایگاه خاصی در ساخت و پرداخت فیزیکی عضلانی دارند با حرکات هالتر و دمبل حجم عضله ساخته می شود و با حرکات کابل در واقع این عضلات پرداخت داده می شود و به فرم و شکل بهتری می رسد

کابل ها برای حجم نیستند


موضوعات مرتبط: اموزش تمرینات بدنسازیبهترین ها برای افزایش حجمتفاوت تمرین دمبل هاتر و دستگاه
برچسب‌ها: کابل هاحجم حرکات با کابل تمرینات بدنسازیحرکات هالتر حجم عضله

ادامه مطلب
تاريخ : دو شنبه 3 اسفند 1394 | 21:52 | نویسنده : مهدی |

وزنه یا هوازی کدام باید اول باشد؟

وزنه یا هوازی کدام باید اول باشد؟

cardio

موضوعات مرتبط: اموزش تمرینات بدنسازیتفاوت تمرین دمبل هاتر و دستگاه

ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 1 اسفند 1394 | 22:6 | نویسنده : مهدی |

انفجار ساق پا با فلکس لوئیس

انفجار ساق پا با فلکس لوئیس

منبع:ادکوان

انفجار ساق پا
تمرینی سریع و بسیار شدید با وزنه ای کم یا بدون وزنه بطورمعمول این روشی برای افزایش حجم بخشی از بدن و گذشتن از محدودیتها به حساب نمی آید ولی برای ساق پاهای لجوج موضوع متفاوت است در مورد جیمز فلکس لوئیس این یک اصل تمرینی است که او برای رشد هر چه بیشتر در ساق پا از آن استفاده می کند و نتیجه این نوع تمرین نظر حرفه ای سخت گیری جون ملیوس سارسف را به خود جلب کرد تا جایی که وقتی او را برای اولین بار در سن بیست سالگی دید ابراز داشت که پاهای او در کلاس جهانی است

انفجار ساق پا با فلکس لوئیس


موضوعات مرتبط: اموزش تمرینات بدنسازیتقویت عضلات پا

ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 1 اسفند 1394 | 22:2 | نویسنده : مهدی |

آرنولد و قصه عضلات سینه

آرنولد و قصه عضلات سینه

منبع:ادکوان

آرنولد و قصه عضلات سینه

آرنولد و قصه عضلات سینه

یک نفر می گفت هر چقدر از آرنولد در سایت مطلب به چاب برسد باز هم کم است آن وقت که حدود ۴ یا ۵ سال پیش بود حرف او چندان برایم منطقی و عقلانی نبود اما امروز که ماهها از آن اتفاق می گذرد به این باور رسیده ام که آرنولد به لحاظ اینکه پرچم دار معرفی این ورزش در دنیا بوده و از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است همواره مطالبش پر مخاطب است اگر شما هم در زمره طرفداران متعصب آرنولد هستید او در این مقاله اصولی برای تمرین سینه به شما می آموزد.


موضوعات مرتبط: اموزش تمرینات بدنسازیتضویت عضله قفسه سینه

ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 1 اسفند 1394 | 22:1 | نویسنده : مهدی |

اسرار بزرگان

اسرار بزرگان

منبع:ادکوان

اسرار بزرگان
فیل هیث : تداخل سینه و سرشانه

فیل هیث


موضوعات مرتبط: اموزش تمرینات بدنسازینکات برای بدنسازان مبتدیهفت نکته برای تمرین عالی

ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 1 اسفند 1394 | 21:54 | نویسنده : مهدی |

طرح نوسازی عضلات سینه با قهرمانان

طرح نوسازی عضلات سینه با قهرمانان

منبع:ادکغاون

جی کاتلر : بخش داخلی سینه
حرکات پیشنهادی جی کاتلر برای توسعه بخش داخلی عضلات سینه پرس سینه هالتر و قفسه سینه دمبل است که برای هر یک از آنها توضیحاتی را ارائه کرده است
پرس سینه هالتر: انجام این حرکت را دوست دارم اما با اندکی تغییرات
از بخش پائین به بالا حرکت را انفجاری انجام می دهم و پس از آن به آرامی وزنه را به بخش پائین باز می گردانم پس از آن در بخش پائین چیزی حدود ۵ سانتی متر مانده به تماس هالتر با سینه وزنه را متوقف می کنم و از آنجا پرس انفجاری را برای تکرار بعدی آغاز می کنم حداکثر وزنه ای که می توانم در قالب ۸ تکرار بکار ببرم را مورد استفاده قرار می دهم

 جی کاتلر


موضوعات مرتبط: اموزش تمرینات بدنسازیافزایش قدرتتضویت عضله قفسه سینهنکات برای بدنسازان مبتدیهفت نکته برای تمرین عالیاصول بدنسازی

ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 1 اسفند 1394 | 21:54 | نویسنده : مهدی |
صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 22 صفحه بعد
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.