جامع ترین وبلاگ پرورش اندام

مهدی
جامع ترین وبلاگ پرورش اندام

پرورش قدرت با جانی جکسون

تکنیک های زیادی در تمرین وجود دارد که می تواند باعث افزایش قدرت شود که از جمله آنها می شود رست پاز ,تکرارهای اضافی و تکرارهای منفی اشاره کرد اما زمانی که در حال آماده شدن برای شرکت در یک مسابقه پاورلیفتینگ هستم سعی می کنم در انجام مکث در حرکاتم تمرکز کنم.
برای انجام این کار در بخش بالای هر کدام از ۳ حرکت اصلی پرس اسکوات و ددلیفت ۱ الی ۲ ثانیه مکث می کنم این روش اجازه می دهد که کنترل کردن وزنه را بیاموزید و فشار بیشتری روی عضلات اعمال می کند و حرکات تقلبی را حذف می کند

اسمیت بلی یا خیر؟
با دستگاه اسمیت می شود سنگین و ایمن تمرین کرد و اکثر حرکات هم با آن قابل اجرا است.
اما توصیه می کنم که برای افزایش قدرت از دستگاه اسمیت استفاده کنید از آنجایی که دستگاه اسمیت حرکت را ثبات می دهد برای تمرین قدرتی مناسب نیست
انجام حرکت با اسمیت ساده تر می شود اما جزئیات لازم برای قدرت را ارائه نمی کند عضلات میانی بدن به شدت کار نمی کنند و عضلات ثبات دهنده به اندازه کافی سخت درگیر نمی شوند
می توانید هر از گاهی از اسمیت استفاده کنید تا تمرکزتان در جهت بدنسازی افزایش یابد اما در راستای افزایش قدرت باید همیشه روی حرکات وزنه آزاد تکیه کنید
آمادگی ذهنی برای کیفیت قدرت
تمرین با وزنه های سنگین نیاز به روش های ذهنی متفاوتی نسبت به تمرینات عادی دارد نیاز است که از لحاظ ذهنی قبل از حرکات در آمادگی درستی باشید تا بتوانید وزنه هایی بیشتر از حالت عادی جابجا کنید
با خودم تکرار می کنم که قوی ترین مرد جهان هستم اگر به اندازه کافی چیزی را بگوئید شروع می کنید به باور کردنش
روش دیگری که استفاده می کنم این است که به کسانی نگاه می کنم که فکر می کنند من توان انجام آن حرکت را ندارم این فکر آنها به حدکافی باعث تحریکم می شود که بتوانم وزنه را جابجا کنم این روش را در یکی از اولین مسابقاتم استفاده کردم یک نفر در آن مسابقه در حالی که مرا نگاه می کرد با انرژی منفی سرش را تکان می داد همانجا لیفتم را کامل کردم.
۴ روش برای تولید قدرت زیاد
۱- مکث
در بخش بالایی تکرار از حرکت ۱ الی ۲ ثانیه مکث کنید این روش کنترل بهتری ایجاد می کند قدرت بخش میانی بدن را افزایش می دهد و باعث تقویت تاندون ها و لیگامنت ها می شود.
۲- فکر سریع
سعی کنید با حداکثر سرعت ممکن بخش مثبت حرکت را اجرا کنید البته به شرطی که فرم درست اجرای حرکت حفظ شود در این حالت درگیری کلی عضلات بیشتر می شود
۳- وزنه آزاد
اساس تمرینات قدرتی خود را روی حرکت با هالتر و دمبل قرار دهید از دستگاه ها فقط در جهت اهداف بدنسازی استفاده کنید و البته آنجا هم فقط هر از گاهی چنین کاری کنید
۴- تکنیک روانی
چیزی پیدا کنید که به شما شارژ روانی بدهد مثل موزیک یا عبارت های خاص که کمک کند برای کامل کردن لیفت های سنگین به عطش لازم بیافتید.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: اموزش تمرینات بدنسازیافزایش قدرت
برچسب‌ها: پرورش قدرتجانی جکسونقوی ترین بدنسازان جهانبدنسازان حرفه ایمسابقات پاورلیفتینگاورلیفتینگ و بدنسازی

تاريخ : دو شنبه 3 اسفند 1394 | 21:51 | نویسنده : مهدی |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.